Jacek Pogorzelski (autor)

Tytuł i podtytuł:     Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Cena okładkowa:     59 zł
Oprawa:     miękka
Liczba stron:     316
Format:     A5
Język:     polski
Wydanie:     trzecie zmienione i rozszerzone
Data wydania:     6.07.2016
Dostępne formaty:     książka drukowana
ISBN:     978-83-63391-04-1

Opis

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało” – to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:

  • istoty marketingu,
  • komunikacji marketingowej,
  • zarządzania marką,
  • strategii marketingowych,
  • tworzenia relacji z nabywcami,
  • kariery w marketingu.

Adresaci

Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

O autorze

Jacek Pogorzelski – właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code. Konsultant w zakresie strategii marketingowej, zarządzania marką oraz doświadczeniem klienta. Doświadczony brand manager i marketing manager. Wieloletni pracownik agencji reklamowej i międzynarodowych korporacji.

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Ekspert ministerstw i samorządów. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu. Autor książek: Praktyczny marketing miast i regionów, Marka na cztery sposoby, Mity marketingoweKod skuteczności, (R)ewolucja marki, Pozycjonowanie produktu oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek i innych zagadnień marketingu strategicznego. Współautor książki Wskaźniki marketingowe.

Autor bloga o marketingu dostępnego pod adresem: http://jacekpogorzelski.pl.