Wywiad biznesowy

Aleksandra Bielska (redaktorka, autorka), Paweł Smółka (redaktor, autor)
Sebastian Błażkiewicz (autor), Marcin Gałczyński (autor), Maciej Jankielewicz (autor), Agnieszka Socha (autorka), Kazimierz Turaliński (autor)

Tytuł i podtytuł:     Wywiad biznesowy. Praktyczne wprowadzenie
Cena okładkowa:     69 zł
Oprawa:     miękka
Liczba stron:     236
Format:     B5
Język:     polski
Wydanie:     pierwsze
Data wydania:     7.04.2017
Dostępne formaty:     książka drukowana
ISBN:     978-83-63391-30-0

Opis

Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:

  • celu i zakresu wywiadu biznesowego;
  • organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
  • pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
  • raportowania wyników analiz wywiadowczych;
  • korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
  • stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.